JS Corporex - шаблон joomla Mp3
shape1

Сервистік қызмет көрсету

servicedesk

Біздің жүйелеріміздің үзбей жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін, Компанияда Сервистік Орталық жұмыс істейді, оның міндеттері қызмет көрсетілетін жүйелердің жалпы сенімділігін арттыру және штаттан тыс жағдаяттардың санын қысқарту болып табылады.

«Smart Сom» компаниясы өзінің Клиенттеріне төмендегідей Сервистік қолдау түрлерін көрсетеді:

  • кепілді кезеңде стандартты қолдау – жабдықты өндірушінің шарттарында жүзеге асырылады және сервистік орталықтың жұмыс сағаттарында орындалады.

  • кепілді және/немесе кепілдіден кейінгі кезеңде кеңейтілген қолдау – Кеңейтілген спектакльтік қолдау туралы келісімшарттың шарттарында жүзеге асырылады және аппараттық-бағдарламалық аспектіге, сондай-ақ реакция уақытына, жабдықтың жұмысқа жарамдылығын қалпына келтіру мерзімдеріне қатысты Тапсырыс берушінің барлық арнайы талаптарын, сондай-ақ «Smart Com» қоймасында қосалқы бөлшектердің болуын ескеруге мүмкіндік береді

Көрсетілетін сервистік қызметтердің тізбесі:
  • Техникалық проблемалардың шешімі жөніндегі консультациялар;

  • Жабдықтың орын алған ақаулықтарының диагностикасы және әлеуетті ақаулықтарының алдын алу;

  • Жабдықтың істен шыққан компоненттерін ауыстыру;

  • Ішкі компоненттерді құрастыруды, сыртқы құрылғыларды құрастыру мен қосуды, өндірушінің мәлімденген сипаттамаларына сай жабдықтың жұмысқа жарамдылығын тексеруді қамтитын келесі сатуға дайындау;

  • Жаңа жабдықты қолданысқа енгізу кезінде Тапсырыс берушінің алаңшасында жабдықты монтаждау мен коммутациясын, жабдықты электр және ақпарат желісіне қосуды, орнатылған жабдықтың жұмысқа жарамдылығын тестілеуді қамтитын инсталляциялау жұмыстарын орындау;

  • Жүйелік бағдарламалық жасақтаманы инсталляциялау және конфигурациялау;

  • Тапсырыс берушінің қажеттіліктеріне сәйкес жабдықты жаңартуды орындау және конфигурациясын өзгерту;

  • Жоспарлық-профилактикалық іс-шараларды орындау.

«Smart Com» Сервистік Орталығының инженерлерінің біліктілігі тиісті сертификаттармен және міндетті түрде тұрақты емтихан тапсырумен расталады.

Сервистік Орталықтың биілігінде жабдықты өндірушілердің бүкіл қажетті (толық) техникалық және әдістемелік құжаттамасы бар.

Өзінің шешімі үшін зертхана жағдайларында модельдер құрастыруды талап ететін күрделі жағдаяттар туындайтын жағдайда, проблеманың сервистік қолдаудың екінші және/немесе үшінші деңгейіне эскалациясы жүргізіледі.

Сервистік Орталықтың жұмыс графигі:

Сервистік Орталық сенбі, жексенбі мен мереке күндерін қоспағанда, аптасына 5 күн сағат 13-тен сағат 14-ке дейін үзіліспен сағат 9-дан сағат 18-ге дейін жұмыс істейді.

Телефон арқылы консультациялар:

Қоңырау шалудан бұрын, Сізден төмендегі ақпаратты дайындауды сұраймыз:

  • жабдықтың типі, моделі және сериялық нөмірі;

  • проблеманың суреттемесі;

  • қосымша диагностикалауды жүргізу үшін Сіздің өкіліңіздің аты-жөні мен телефоны;

  • қателіктер туралы кез келген хабарлардың нақты тұжырымдамасы;

  • аппараттық құралдар мен бағдарламалық жасақтаманың конфигурациясы.

Қызмет көрсету үшін сұрау жасау