JS Corporex - шаблон joomla Mp3
shape1

Техникалық қолдау

techsupport

«Smart Сom» компаниясы төмендегі секілді өндірушілердің жабдығы мен бағдарламалық жасақтамасын техникалық қолдауды қамтамасыз ету бойынша қызметтердің жалпақ ауқымын ұсынады:

  • Fujitsu Technology Solutions

  • Network Appliance

  • Oracle

  • APC

  • Cisco

  • Symantec

  • Microsoft

  • Brocade

  • VMWare

Жоғарыда аталған компаниялармен серіктестік, уәкілетті қызметші құрам, клиенттерге дара көзқарас тапсырыс берушінің тілектеріне орай өнімді жабдық үшін барыншы тиімді сервисті қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Техникалық қолдау мен сүйемелдеудің төмендегі түрлерін көрсетуге мүмкіндік бар::
  • Шалғайдан сүйемелдеу. 

Сіздің ИЖ біздің техникалық мамандарымыздың қашықтан (телефон, e-mail және т.д. арқылы) консультациялары және техникалық қолдау.

  • Тұрақты басында болу.

Компания Сіздің АЖ жұмысындағы оқшау туындайтын барлық проблемалар мен істен шығуды шешу үшін Сіздің офисіңізде біздің мамандарымыздың тұрақты болуын қамтамасыз етеді.

  • АЖ ағымдағы жағдайы үшін және дамыту үшін жауапкершілікті толық табыстау (ақпараттық жүйелердің іске пайдаланылуының аутсорсингі). 

Компанияның қызметкерлері Сіздің АЖ жағдайы үшін толық жауапкершілік көтеретін, оны жұмыс күйінде сақтайтын, әлеуеттегі ақаулықтардың алдын алаты және өнімділігі мен функционалдылығын ұлғайту нұсқаларын пысықтайтын болады.

  • Дербе қолдау жоспары (Тапсырыс берушімен өзара келісіледі).

Жұмыстардың нақты көлемі АЖ аудитын өткізгеннен кейін айқындауға болады. Сонымен қатар, күрделі даму үстіндегі инфрақұрылымға қызмет көрсету бойынша өзара шартты орындаудың барысында мерзімді аудит жүргізу қызмет көрсетуші ұйымда да, тап солай Тапсырыс берушіде де ол туралы түсініктердің өзектілігін сақтауға мүмкіндік береді, бұл да сондай-ақ қызмет көрсету сапасын арттыруға көмегін тигізеді.

Сүйемелдеудің шеңберінде консультациялар мен IT-аудит жүргізуге мүмкіндік бар.

7х24 режиміндегі шұғыл көмек:

Шұғыл жағдайларда біздің бағдарламалық немесе аппараттық жасақтамаға байланысты кез келген проблемаларды шешуде сертификатталған техникалық қолдау мамандарының қызметтерін ұсыну – тәулігіне 24 сағат, аптасына 7 күн.

Техникалық қолдау үшін сұрау жасау